חלוקת חולצות העסק לעובדים וללקוחות

חלוקת חולצות העסק לעובדים וללקוחות – גם מתנה שימושית וגם מוצר פרסום יעיל

עם בוא החגים בפרט ולאורך כל השנה בכלל, מקבל כל בית עסק אין ספור הזדמנויות לשיווק עצמי ולקידום המוניטין העסקי שלו. מגוון האפשרויות הקיימות כיום העומדות לרשותו של כל בית עסק הינן בלתי נגמרות.
בעוד שבעבר, הפרסום היה תלוי חברות פרסום שגבו אלפי שקלים על שטח פרסומי או קמפיינים תחומים בזמן ומקום, הרי שכיום ניתן ליהנות מפרסומים משמעותיים במגוון מדיות ושטחי פרסום מבחי לשלם על כך הון תועפות.

קידוםקידום2
בין אמצעי הפרסום וקידום המוניטין של כל חברה ניתן למצוא את קידום המכירות. קידום מכירות הינו תחום רחב ועשיר שרבים אינם מנצלים עד תום בשל חוסר היכרות מעמיקה עם מגוון האפשרויות העצום המוצע כיום לכל אחד ואחד. קידום המכירות, בניהוג לנהוג לחשוב, הינו תחום ענף שאחת המטרות האחרונות שלו היא פיתוח המוניטין וביסוס מעמד החברה בתודעת הצרכנים. כיצד מושגת מטרה זו? תודות להשקעה מתמשכת בפעולות קידום מכירות שונות דוגמת השתתפות בתערוכות, חלוקת מתנות, עריכת תחרויות ועוד.

אתם מוזמנים להיכנס לקטלוג החולצות הממותגות שלנו
בין פעילויות הקד"מ המוכיחות את עצמן יותר מכל ניתן למצוא את החולצות הממותגות הנושאות את לוגו החברה. תודות לחולצות הממותגות יכול בית העסק להשיג מטרות מרובות בהשקעה כספית חד פעמית או בהשקעה נמוכה ביותר.

אין ספק כי תודות לחלוקת חולצות מותג לעובדים וללקוחות החברה ניתן להשיג הרבה יותר מטרות מאשר בפרסום באמצעות חברת פרסום או אמצעים מסורתיים אחרים.

לפרסום על גבי חולצות וחלוקתן לעובדים וללקוחות ישנם מספר יתרונות:

פרסום פסיבי

החולצות הנלבשות על ידי העובדים והלקוחות בכל מקום אליו הם מגיעים מהוות אלמנט פרסומי יעיל לשיווק המונים. תודות למגוון המקומות בהם מסתובבים כל אחד מהעובדים – זוכה כל חולצה לחשיפה ייחודית בפני מאות ואף אלפי אנשים ברחבי הארץ ולעיתים – ברחבי העולם. גם חולצות המוענקות ללקוחות נותנות תחושה חיובית של קבלה ומעבירות את הפרסום הרצוי במקומות שונים ברחבי הארץ.

מתנה בעלת ערך

 מעבר להיותן אלמנט פרסומי, מהוות החולצות הממותגות מתנה בעלת ערך משמעותי עבור מקבליה. במידה והיא מוענקת במסגרת תחרות חברתית, שאלון או כל פעילות קד"מ אחרת, מקושרת החולצה באופן אוטומטי למתנה שנקנתה

בזכות ולא בחסד ומעניקה גאווה למחזיקיה. אין ספק כי תודות לחולצות הממותגות לקוחות ועובדים כאחת מרגישים מוערכים על ידי החברה כך שהם חוזרים לקנות בה את כל מה שהם זקוקים או יזדקקו לו בעתיד.

no-lazy